Стандарт підготовки

Освітньо-професійна програма підготовки (ОПП)

Освітня програма профільної загальної середньої освіти (ОП)

Навчальний план (НП)

2022

2022

2022

2021

2021

2021, 2021

 

Лінецька  

Лінецька Тетяна Олександрівна – спеціаліст, викладач спецдисципліни Залізничні станції та вузли, Організація руху поїздів, Системи регулювання рухом на залізничному транспорті, Організація пасажирських перевезень, завідувач відділення Транспортні технології та Залізничний транспорт.

Тел. 0978340708

Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

ВІДКРИТТЯ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ!

Управління колійним комплексом залізниць, міського та промислового транспорту

Screenshot 2020 03 17 Управління колійним комплексом залізниць міського та промислового транспорту Український державнийpng

Характеристика програми навчання
Назва спеціальності Залізничний транспорт
Назва програми Управління колійним комплексом залізниць, міського та промислового транспорту
Рівні освіти Фаховий молодший бакалавр
Час навчання денна форма навчання
на основі повної загальної середньої освіти (1 рік 10 місяців / 4 семестри)

на основі базової загальної середньої освіти (3 роки 10 місяців / 8 семестрів)
Мета навчання за освітньою програмою

Навчитися ставити та вирішувати інженерні задачі, пов’язані з проектуванням та будівництвом залізниць, інженерних споруд та об’єктів транспорту; розробляти та організовувати технологічні процеси будівництва, ремонту та поточного утримання колії та будов; керувати цими процесами.

Вміти застосовувати сучасні комп’ютерні технології в проектуванні та будівництві об’єктів колійної інфраструктури, під час керування експлуатацією колійним комплексом залізниць.

Адресати освітньої програми

Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє майбутнє з керівництвом колійною інфраструктурою залізниць, міського та промислового транспорту. Знайти професію у галузі, що пов’язана з залізничною колією, колійним господарством, штучними спорудами (мости, тунелі, водопропускні труби), метрополітенами, методами та засобами контролю за якістю будівельних та ремонтних робіт, робіт, що виконуються при поточному утриманні залізничної колії та штучних споруд, методами та технічними засобами контролю стану залізничної колії та штучних споруд.

Достатню уваги в програмі приділяється питанням забезпечення безпеки руху поїздів, що враховують психологічні особливості сприйняття інформації людиною та її поведінку в нештатних та небезпечних ситуаціях.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
  • формуються навички керування виробничим колективом, самостійне прийняття рішень, розробка й укладання технічної документації;
  • вивчаються методи проектування, ремонту, експлуатації, поточного утримання залізничної колії, її пристроїв та штучних споруд (мостів, тунелів, труб, земляного полотна та інш.), перспективи технічного розвитку залізничної галузі;
  • вивчаються сучасні методи розрахунку залізничної колії та інших будівельних об’єктів залізничної інфраструктури;
  • вивчаються технології виконання колійних та будівельних робіт із застосуванням сучасної колійної та будівельної техніки;
  • вивчаються питання, що пов’язані з забезпеченням безпеки руху поїздів, норм екологічної, промислової безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту при будівництві, реконструкції, експлуатації та поточному утриманні залізничної колії та штучних споруд;
  • вивчаються сучасні підходи щодо проведення інженерних, гідрометричних та інженерно-геологічних робіт при проектуванні, будівництві та експлуатації швидкісних залізничних ліній.
Можливості працевлаштування

Випускники можуть працювати в усіх підрозділах служб колії залізниць, метрополітенів, колійних машинних станцій, відновлювальних поїздів, мостових та тунельних станцій; в проектних організаціях; в організаціях що зайняті будівництвом колій, об’єктів та споруд залізничного, міського та промислового транспорту.

Додаткова інформація

Колійний комплекс – це найвагоміша складова структури магістрального, міського та промислового залізничного транспорту, до якої належить залізнична колія з усіма спорудами та пристроями, колійною спеціальною технікою, господарчими підприємствами, організаціями, виробничими комплексами, основні фонди якого складають до 55% від загального для залізничного транспорту.

Головна вимога до цієї структури – забезпечення усіх міцності, надійності та довговічності всіх будівель і споруд.

Для виконання цих вимог необхідно вміти організовувати, планувати та керувати поточним утриманням колії, колійними роботами, реконструкцією залізниць, споруд і будов та інше.

Колійний комплекс міського транспорту (метрополітен, трамвай тощо) та промислового транспорту (під’їзні колії, цехові, виставочні та інші) має низку суттєвих відмінностей та особливостей у порівнянні з магістральними залізницями. Це специфічні умови експлуатації; нормативи поточного утримання колії; ремонту, відновлення та реконструкції будівель і споруд.

стор.2 21